Home » , , , , , » De kalder mig Trinity (1970) Fuld Film Streaming

De kalder mig Trinity (1970) Fuld Film Streaming

Written By Unknown

Se fuld film De kalder mig Trinity i høj kvalitet. Download fuld De kalder mig Trinity i HD-video. Spille film De kalder mig Trinity i high definition-format. Spille streaming De kalder mig Trinity i top videoformat. Se streaming De kalder mig Trinity i bedste kvalitet.


Du vil opdage samlede beskrivelse af De kalder mig Trinity nedenfor:
  • Original titel : Lo chiamavano Trinità...
  • Film titel : De kalder mig Trinity
  • År for film : 1970
  • Genrer af film : Action, Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1970-12-22
  • Virksomheder af film : West Film,
  • Landene i film : Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7.2
  • Youtube ID film : pzNTQ-a_bUE
  • Oversættelse af film : EN,DE,FR,IT,HU,RU,NO,ES,SV,CS,ZH,PL,DA,NL,PT,
  • Cast af film :Paolo Magalotti (Bandit), Bud Spencer (Bambino), Ugo Sasso (Sheriff), Michele Cimarosa (Mexican Prisoner), Luigi Bonos (Ozgur), Franco Marletta (), Riccardo Pizzuti (Jeff), Antonio Monselesan (Wildcat Hendricks), Luciano Rossi (Timmy), Elena Pedemonte (Judith), Gisela Hahn (Sarah), Gaetano Imbró (Blond Bounty Killer), Ezio Marano (Frank/Weasel), Thomas Rudy (Emiliano), Remo Capitani (Mezcal), Farley Granger (Major Harriman), Terence Hill (Trinity), Steffen Zacharias (Jonathan), Dan Sturkie (Tobias)

0067355

De kalder mig Trinity er den rigtige film skabt af West Film, sammen med beskrivelse af filmen er "Den seje dusørjæger Trinity beslutter at besøge sin halvbror Bambino, der ernærer sig som hestetyv og plattenslager. Selvom de to brødre ikke er de oplagte beskyttere, ender de alligevel som eneste værn mellem den onde major Harriman og en gruppe mormoner, hvilket giver anledning til en smule skyderi og store mængder øretæver.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og størst bedste skuespillere.

Tilbage, når jeg første lærte om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I typen af idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil bruge at indebære som jeg generelt virkelig sætter pris. Jeg anbefaler stærkt denne film for folk, der at gøre din genre Action, Komedie, Western, . Hvad du kan ser det til gratis bare klikke en knap og tilmeld, vil du være i stand til at ser utallige nyeste filmtitler gratis.

... Fuld streaming De kalder mig Trinity i HD-format 1080p ....




Dialogue : Gene Luotto, Producer : Donald Taylor, Producer : Joseph E. Levine, Director of Photography : Aldo Giordani, Original Music Composer : Franco Micalizzi, Author : Enzo Barboni, Director : Enzo Barboni, Producer : Italo Zingarelli, Executive Producer : Roberto Palaggi, Editor : Giampiero Giunti
Ja, nu du kan se film hensyn De kalder mig Trinity 100% længde og har den forbindelse til dette video De kalder mig Trinity i bedste video format.


Tags: sheriff, saloon, ranch, settler, brother, drifter, mormon, spaghetti western,

0 kommentarer :

Send en kommentar